שאלות נפוצות

כדאי להירשם לאתר? כמובן! ההרשמה לאתר כאן מעניקה לך מספר יתרונות משתלמים: - הזמן שלכם יקר, ולכן בפעם הבאה שתזמינו באתר תוכלו לחסוך במילוי פרטים אישיים ולשחזר את הרכישות האחרונות שביצעתם. - תוכלו להיות מעודכנים לפני כולם על מבצעים והנחות. - מדי פעם נשמח לתת הטבות בלעדיות לחברי המועדון – קופוני הנחה למימוש מיידי. מי עומד מאחורי פמילי-פארם? פמילי-פארם מנוהל ע"י בית מרקחת הירקון השוכן בלב פתח-תקווה. בית מרקחת הירקון בבעלותו של הרוקח האחראי שמעוני משה - בוגר בית הספר לרוקחות הדסה ירושלים, בעל ניסיון ומוניטין אשר נרכשו בלמעלה מ-25 שנה. לפרטים נוספים >> כיצד רוכשים מוצרים באתר? הרכישה באתר פשוטה למדי. כל שעליך לעשות הוא להוסיף את המוצר הרצוי לסל הקניות, לגשת לקופה, להזין פרטים ולבצע תשלום מאובטח. אם במקרה הסתבכתם בתהליך הרכישה אל תהססו ליצור איתנו קשר. האם הרכישה מאובטחת? כמובן, האתר מאובטח באמצעות אבטחת SSL מתקדמת אנו מתחייבים שלא להחזיק בפרטי האשראי לאחר הקניה ולא למסור את פרטי הדוא"ל שלך לאף גורם שלישי. כל זאת, בכדי להעניק לך את הביטחון והפרטיות המקסימליים. נזכיר, כי במידה ונעשה שימוש לרעה בכרטיס האשראי שלך, ע"פ חוק החברה שהנפיקה את כרטיס האשראי מחויבת לפצותך במלוא הסכום תוך 30 יום. ניתן לשלם בתשלומים? כמובן וללא ריבית. מעל 100 ש"ח ועד 200 ש"ח – עד 2 תשלומים. מעל 200 ש"ח ועד 1000 ש"ח – עד 3 תשלומים מעל 600 ש"ח – עד 6 תשלומים. מהן שעות הפעילות? שעות פעילות בית המרקחת הן: ימי חול: 9:00-13:30 ו-16:00-19:30. ימים ג', ו' וערבי חג: 9:00-13:30. מהם סוגי המשלוחים באתר? דואר רשום מחיר המשלוח באמצעות דואר רשום לכל הארץ הינו 14.9₪. מועד אספקת המשלוח הינו 3-8 ימים בדרך כלל. ניתן לעקוב אחר המשלוח באתר "דואר ישראל" באמצעות קוד המעקב שנשלח אליך במייל בעת הוצאת המשלוח על-ידינו. שליח עד הבית תוכלו לבחור במשלוח עד הבית לכל הארץ. המשלוח הינו בבקרת טמפרטורה והוא יסופק לך באמצעות חברת השליחים "תביא לי". ניתן לעקוב אחר המשלוח באתר של "תביא לי" באמצעות קוד המעקב שנשלח אליך במייל בעת הוצאת המשלוח על-ידינו. מדיניות משלוחי תרופות על פי דרישות משרד הבריאות התרופות צריכות להיות תחת בקרת טמפרטורה (15-25 מעלות צלזיוס) - לכן ניתן לספק לך את אותן באמצעות שליח עד הבית בלבד. זאת על מנת להבטיח שהמוצר יסופק באיכות הגבוהה ביותר כיצד עוקבים אחרי המשלוח? מיד לאחר שההזמנה טופלה והחבילה יצאה מאיתנו (בדואר או עם שליח) - אנו נשלח אליכם באמצעות הדוא"ל את מס' החבילה שנשלחה אליך, לאחר מכן ניתן לגשת לדואר ישירות עם מס' החבילה ללא צורך להמתין לפתק מהדואר. משלוח בדואר רשום - יש להזין את מס' החבילה (RR----------IL) בקישור הבא. משלוח עד הבית - יש לפנות למוקד חברת השליחויות בטלפון 1700-70-40-80. יש לציין את שמכם ומס' החבילה כפי שקבלתם מאיתנו בדוא"ל. ניתן להחזיר מוצרים? כמובן, אנו עושים מאמצים רבים לספק לכם את המוצרים באיכות הגבוהה ביותר, אך במידה וברצונך להחזיר מוצר בחזרה אנו מתחייבים לקבל אותו כל עוד אריזתו המקורית סגורה ולא נעשה בו כל שימוש. ניתן להחזיר את המוצר חזרה בתוך 14 ימים מקבלתו בצירוף חשבונית הקבלה לכתובתנו: פמילי-פארם, רח' שטמפפר יהושע 24, פתח-תקווה, 4929013. תוכלו לקבל את הכסף ששולם עבורו בחזרה. ניתן לאסוף את המוצרים? לאחר השלמת הקניה באתר וקבלת אישור מצדנו על סיום הטיפול בהזמנתך בדוא"ל, ניתן לאסוף את המוצרים ישירות ממרכז שירות הלקוחות שלנו. חשוב לציין כי במקרה זה לא תגבה עלות המשלוח. איסוף ההזמנות מתבצע ישירות מבית מרקחת הירקון ברח' שטמפפר יהושע 24, פתח-תקווה. שעות הפעילות: ימי חול:< 9:00-13:30 ו-16:00-19:30. ימים ג', ו' וערבי חג:< 9:00-13:30.