2022-07-31T02:22:03+03:00

אולי אחד מהחלקים בגופנו המשפיעים ביותר על המראה החיצוני הוא השיער, הוא נמצא במקום בולט לעין שקשה מאוד לפספס. השערות תמיד היוו מוקד משמעותי, אפשר לראות זאת באלפי העיצובים והסגנונות השונים ובתעשיית תוספי השיער. ישנם מרכיבים שונים המשפיעים על צמיחת השיער כגון גנטיקה, חוסרים בחומרים חיוניים בגוף, טראומות ועוד. המודעות כלפי נשירת השיער גברה עם השנים ותוספי תזונה ותכשירים רבים מנסים לתת מענה ולטפל בנשירת השיער ושיער דליל.

 

ישנם תוספי תזונה טבעיים לנשירת שיער הכוללים בעיקר חומצות אמינו ומינרלים שונים המסייעים בשיער דליל ונשירה. לדוגמא המוצר הר בוסט לנשים מכיל ג'לטין ומסייע בנשירת השיער. כמו כן, ישנם תכשירים שונים המגיעים בצורת תמיסות, ספריי וכדורים המכילים את החומר הפעיל מינוקסידיל הידוע כמטפל בנשירת שיער. לדוגמא המוצר מינוקסי 5% לגברים המגיע בצורת תמיסה.

 

אין יעילות מובטחת בכל המקרים אך בהחלט שווה לקבל המלצה מהצוות הרוקחי המקצועי שלנו כדי לבנות מערך טיפול מקיף שיחתור להפחית את נשירת השיער ולמלא את השיער הדליל שבראש. בסופו של דבר מדובר בשיער שלנו, ואנו יודעים כמה הוא חשוב לכולנו. אז במקום לנסות להסתיר את הראש בכל מיני אמצעים יצירתיים, כדאי להתחיל לטפח ולהשקיע בשיער.